منصوریان به دنبال فتح دربی 83
نوشته شده توسط : محسن

منصوریان به دنبال فتح دربی 83

به گزارش "ورزش‌سه"، آنچه که در مشاهدات خبرنگاران حوزه استقلال به چشم آمده است سبک بودن تمرینات استقلال پس از اردوی ارمنستان است که ظاهراً بیشترین فشار بدنی در آنجا به بازیکنان واردشده و پس‌ازآن بنا بر نظر سرمربی تمرینات طوری پیش می‌رود که استقلالی‌ها در جلسات بین بازی‌ها با کمترین فشار به مسابقه برسند. اما برخلاف آنچه که سرمربی استقلال برنامه‌ریزی کرده «فرشینگ‌تایم» مدنظر به دست نیامده. اگرچه استقلال در دیدار مقابل ماشین‌سازی یک نیم ساعت رؤیایی را پشت سر گذاشت.

ورزش3

آنچه که در نمایش استقلال در 5 بازی اول به چشم آمده نبود تعادل در طول 90 دقیقه‌های این تیم است که هنوز بردی را به دست نیاورده. اتفاقی که حتی در بدترین فصل‌های استقلال در لیگ‌برتر سابقه نداشته است. استقلال در بازی ماشین‌سازی هم بعد از نیم ساعت کوبیدن بی‌وقفه ناگهان ایستاد و در اکثر دقایق باقیمانده تماشاگر میدان‌داری هافبک‌های ماشین‌سازی شد. این در حالی است که استقلالی‌ها طبیعتاً انتظار داشتند تیم منصوریان حداقل در 10 دقیقه پایانی دوباره کوبیدن و بازی روبه‌جلو را در دستور کار قرار دهد تا مقاومت دروازه‌بان اسپانیایی دوباره شکسته شود.

درنهایت مسابقه دیروز در شرایطی به پایان رسید که علیرضا منصوریان برای اولین بار با نارضایتی عمومی و البته خویشتن‌دارانه‌ای از سوی هواداران مواجه شد. آنها که نمی‌خواستند به سرمربی استقلال چند روز قبل از دربی مستقیماً حرفی بزنند در انتقاد از تصمیمات فنی او نیم ساعت فرشید اسماعیلی را تشویق کردند. حال‌آنکه اسماعیلی ستاره محبوب و بی‌جانشینی در استقلال نیست و نمایش خوب او تنها در یک بازی نباید چنین جوی را ایجاد کند.

با این وصف، منصوریان چاره‌ای جز جلب نظر هواداران در دربی پیش رو ندارد. البته او در شرایطی با پرسپولیس روبه‌رو می‌شود که شاگردان برانکو هم باوجود صدرنشینی از فرم درخشان سال گذشته فاصله گرفته‌اند؛ بنابراین استقلال در دربی 83 آن‌قدرها هم ناامید نیست و شاید منصوریان برگی در آستین داشته باشد که در آخرین لحظه روی میز بکوبد و بازی را به سود خود تمام کند.

مرور عکس‌های بازی روز گذشته و تفکرات عمیق منصوریان و حالت ایکیوسانی او در کنار زمین آخرین امید طرفدارانی است که دیروز هم به نارضایتی شدید نپرداختند. به هر حال یک 90 دقیقه خوشایند همه چیز را تغییر خواهد داد. به شرطی که واقعا مثل داستان‌های ایکیوسان، آقای سرمربی راه حلش را پیدا کند.

ورزش 3





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: